středa 20. listopadu 2013

Urychlovače schnutí laků

Ahoj, dnes je tu článek o věcičkách které nám také mají ulehčit práci a to o urychlovačích schnutí laku na nehty. Já vlastním tyto tři, ale mám tedy pocit že vůůbec nefungují :/


Oriflame - kapky pro rychlé zaschnutí laku
tak tyto kapky fungují aspoň trošičku, ale není to žádný zázrak, lahvička je docela tvrdá, tak se mi z ní kapičky i špatně dostávají (špatně se zmáčkne aby kapka kápla). Ale z těchto třech mám pocit, že schnutí urychlí aspoň o chviličku.
k dostání u Oriflame ladies, kolem 150 kč

Essence express dry spray
jediné co je na tomto spreji dobré, tak je jeho aplikace (je ve spreji), ale to co má splňovat tak nesplní, takže lak s ním opravdu rychleji neuschne :/
k dostání v rossmannu, cena kolem 60 kč






Essence nail art - express dry drops
Tyto kapičky mají docela dobrý aplikátor a takovou olejovou konzistenci, jediné co možná udělají, je že vám promastí nehtovou kůžičku. Lak nezaschne ani trochu rychleji, možná i pomaleji a když kapky  uschnou, tak máte kůžičku zase vysušenou (napjatou - podle mě obsahuje alkohol a ten nehtovou kůžičku vysuší)
k dostání v rossmannu, cena kolem 60 kč






Bohužel ani jeden z těchto tří produktů nefunguje. A máte vy nějaký, který opravdu funguje?

Žádné komentáře:

Okomentovat